Sinds afgelopen zomer bekleedt Ruud van der Knaap de rol van commercieel directeur bij Feyenoord. Hij heeft de club succesvol geholpen met merchandise dankzij zijn ervaring bij sportmarketingbureau Triple Double. Tegenover het magazine Perspectief laat hij weten dat de cijfers uitstekend zijn.
“Met Castore hebben we twee jaar geleden een 6-jarige overeenkomst gesloten. Dat is een van de beste contracten die de club ooit heeft getekend. We hebben allemaal gezien en gemerkt dat we in het begin van dit seizoen een beetje slachtoffer zijn geworden van ons eigen succes in deze samenwerking. De verkopen liepen zo goed en gecombineerd met een paar logistieke uitdagingen zorgde dat voor het probleem om de voorraad op peil te houden. Inmiddels zien we een half jaar later dat die problemen nagenoeg zijn opgelost. Er zijn nauwelijks meer klachten over de logistieke keten of over de service van Castore.
Er is dan ook goed nieuws te melden. “We zijn hard op weg naar het beste merchandisingjaar ooit in de historie van Feyenoord. De samenwerking met Castore is uitstekend en we zien dat ze flink doorgroeien in Nederland en de rest van Europa, mede dankzij de samenwerking met onze club.”
- Van Persie: ‘Ik heb nog steeds zo mijn romantische gedachten’
- Zechiël vierde doelpunt bescheiden: ‘Ik heb respect voor de fans’
- M.S.V.’71 ondermaats tegen Deltasport
- Zure nederlaag voor korfballers Nexus
- Korfballers Maassluis in stromende regen onderuit tegen Albatros
- Neptunus-Schiebroek ondanks kansenregen gelijk tegen Spartaan’20
- Sterk DVO'32 pakt punt tegen DRL
- Feyenoord blijft ongeslagen door thuiszege op FC Utrecht
- MVV'27 speelt gelijk bij Verburch
- Excelsior verliest degradatiekraker in slotfase bij Heerenveen