Gilbert de Wildt zal volgend seizoen geen hoofdtrainer meer zijn van BZC/Zuiderpark. De Wildt heeft ervoor gekozen om er geen extra seizoen aan vast te plakken. Vorig seizoen stapte de hoofdtrainer in bij de zaterdag vierdeklasser. Uiteindelijk kon De Wildt er ook niet voor zorgen dat BZC/Zuiderpark zich handhaafde. Volgend seizoen zal BZC/Zuiderpark het in de vijfde klasse moeten doen met een geheel nieuw team. Nagenoeg alle spelers stapten over naar een andere club.
Foto: Mischa Keemink






