Mark Koevermans, algemeen directeur van Feyenoord, heeft ondanks de coronacrisis een aantal opstekers gekregen. Zo verkocht de Rotterdamse club al 27.500 seizoenkaarten, is er uitzicht op publiek in de Kuip en tekende Feyenoord woensdag een nieuwe sponsorovereenkomst. “Het ziet er ietsje minder somber uit”, zegt Koevermans tegen Rijnmond.
Feyenoord zou ook in gesprek zijn met Amerikaanse investeerders. Koevermans wilde daar niet te veel over zeggen: “Er zijn altijd gesprekken. Als daar wat concreets uit komt, gaan we dat ook melden. Maar er is niks echt concreet”
Koevermans benadrukt dat er al ‘jaar en dag interesse in Feyenoord is’. “Van Nederlandse, maar ook buitenlandse partijen. In het Verre Oosten, Amerika, enzovoort. Dus dat is niks nieuws,” stelt Koevermans tegenover Rijnmond.
- Hockey: Sterk HCS kan koploper Voordaan net niet verrassen
- M.S.V.’71 niet blij met gelijkspel tegen Swift Boys
- Excelsior start sterk, maar blijft puntloos in Deventer
- Van Persie: ‘De reis om beter te worden gaat morgen gewoon verder’
- Van Persie: ‘Het is niet zo dat je als aanvoerder altijd in de basis staat’
- Feyenoord verliest spektakelstuk van PSV ondanks felle comeback in De Kuip
- Olympique Marseille laat nu oog vallen op Feyenoorder Hadj Moussa
- VDL knokt zich naar winst in stormachtig duel bij Zestienhoven
- De Kuip klaar voor topper: wie zet de toon, Feyenoord of PSV?
- Neptunus-Schiebroek op snelheid geklopt door GSC/ODS




