EuroParcs verlengt hoofdsponsorschap van Feyenoord
De EuroParcs Group is op dit moment bezig aan zijn derde seizoen als hoofdsponsor. Eerst speelde het met het merk Droomparken op het shirt, tegenwoordig met het merk EuroParcs.
Feyenoord reageert op de website bij monde van commercieel directeur Joris van Dijk verheugd op de contractverlenging. “Toen we vorig jaar onze samenwerking met een jaar verlengden hebben we daarin gelijk een optie voor nog een jaar meegenomen, gekoppeld aan een aantal doelstellingen. Het is mooi om te zien dat we deze doelstellingen samen hebben weten te realiseren. Het plezier spat van deze samenwerking af en het is voor Feyenoord natuurlijk financieel enorm belangrijk dat we dit hoofdpartnership weer hebben kunnen verlengen.”
Door: Rijnmond
Foto: Mischa Keemink
Het laatste nieuws:
- Chris Woerts: ‘Clubs krijgen bijna 1,7 miljard voor Nederlandse TV-rechten’
- Vijf oranjespelers naar huis door virusinfectie; Koeman roept drie vervangers op
- Oud-Feyenoorders zien Gimenez strafschop missen bij Mexico (video)
- ‘Ik kan me voorstellen dat er dan geen AS Roma-supporters naar Rotterdam komen’
- KNVB: ‘Ook wedstrijden in amateurvoetbal kunnen stilgelegd worden voor vastende spelers’
- ‘Ook FC Porto volgt Santiago Gimenez’
- Competitieprogramma 26/27 maart
- Virusuitbraak bij Oranje: ‘Vijf spelers naar huis; De Vrij opgeroepen’
- Sparta presenteert beperkte oplage iconisch Efteling-shirt
- Santiago Gimenez over transfergeruchten: ‘De waarheid is dat ik niks weet’